03 november 2015

under lampan....




så där då var det dax för lilla gubben att få son bråck operation....
I dag hämnar han under lampan...


Vi har vart ihop 32 år o han har knappt vart på sjukhuset... till skillnad mot en annan som nästan ahr klippkort ..är det inte det ena så har det vart den andra*suck

jag ska röja lite i tvätthögen....sen börjar sändningarna på kunskapskanalen från Släktforskningsdagarna....de föreläsningarna man inte orkade gå på då kan man se i veckan....
mest intressant är den om DNA på torsdag...  även i morgon är det några som jag tänkt se ...den i dag med Karin Bojs var jag ju på....

 behöver leta reda på Julpapper..stämplar o sånt o tillverka lite juliga Kort till det som snart kommer ;).... känns som lite Julkänsla har kommit tillbaka i år.... o Julkort känns kul o skicka men den listan ahr blivit mindre för varje år... jag sparar alla julkort från föregående år så de får...andra hoppar jag men i år har det blivit en o annan ny som jag tänkte skulle så ett.... får se hur många det slutar på i år...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar