15 november 2015

Julstökat

i mina tankar finns hela tiden det fasansfulla som händer runt om oss...Nu är det inte bara Paris som tar mina tankar utan Beirut där ISis hade en självmordsbombare i torsdags.... Det ryska flygplanet  över Sinai.....
Mina tankar är varför en del människor blir så trångsynta att de blir terrorister
Isis o andra muslimska fundementalist grupperna vill ta ifrån människan glädjen..... Glädjen att gå på en konsert eller ta en fika på ett cafe´

men vi behöver inte åka långt för att leta reda på en terrorist finns de som är svenska heter antagligen Johansson, Svensson eller Karlsson men deras terror består inte i bomber (än så länge) utan det är bensindunkar o tändstickor ...dessa terrorister eldar upp blivande boenden för flyktingar de flyktingar som flyr från andra terrorister....
När för det är inte fråga om de Svenska terroristerna tar död på barn kvinnor o män.....

Vi måste bekämpa terrorn oavsett vilka kläder den visar sig i! 

Mitt lilla Julstöks Hörn... 
Saknar verkligen en hörna där allt finns får se om man kan fundera ut nått vettigt...


JO o så har jag börjat julstöka lite
Går ut mjukt med Julkort....hittade inte mina stämplar efter flytten men kort blir det ändå. Nu är den saken klar o blir nog lite bak i veckan..... börja lite smått men först måste jag städa ur frysen äta upp en del av det som finns o packa om för just nu ser det ut som man slängt in allt...jisses

Visar inte korten mer än så här ;) så det blir lite överraskning för de som får ett....Skickade du till mig förra julen? då till hör du de som får ett.... ev är du en Nyfunnen  vän så kanske du med har ett i ladan framåt Jul ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar