01 november 2015

November...

den mörkaste månaden.... innan Juleljusen kommer upp o lyser upp mörkret. Älskar levande ljus...

Oktober avslutades med liten fest med goda vänner *mycket trevligt*

Dukat o klart för Gästerna!

Pumpa o ljus välkomnar fint i höst mörkret!

Får bli fler gånger ;)

fixade huset i halloween stil...pumpor...spindlar o spindelnät .. och ljus...

Fixade en enkelt förrätt..sen köttbit o potatis gratäng mums.... efterrätten fick bli en näve ostkrokar för de som ville o orkade...



November blir en månad med ett farande.... gubben ska opereras för sitt bråck.... Vi ska till Hab 3 ggr vi ska träffa assistans bolaget...o sen ska det väl bakas lite peppar kakor i slutet så man kan fira in advent=)... snart dax o fixa lite ljus på utsidan med det piggar alltid upp en mörk månad....

3 kommentarer:

  1. Ja fy, nu startar den mest tråkiga perioden på året om du frågar mig. Men tiden går fort och i år ska jag vara ledig nov-dec så det kan göra tillvaron litet ljusare, kanske...

    Pepparkakor... det har jag inte bakat sedan barnen var små. Brukar köpa en burk till jul, det får räcka för mig... ;-)

    SvaraRadera
  2. Jo..mörkt numera på kvällarna....blir väl lite tjuvstart på julljusen här tror jag...fast så länge värmeljusen finns så låter jag kulgrejerna ligga kvar i sina lådor.
    Ny plastgran ska vi köpa iallafall....blir en bra jul i år. ;)

    Pepparkakor är smaskens :)

    SvaraRadera
  3. "Julgrejerna" skulle det ju stå :)

    SvaraRadera