25 november 2015

suck....

besviken .....
kände att lite kraft kanske skulle finnas för att göra ett besök i dag ..... Messade fick inget svar för att man inte tittat *suck*

OM människor kunde fatta den trötthet som omger mig i kropp o huvud, När orken tar så slut att efter vara iväg en kort stund måste lägga sig på soffan/sängen för att somna på studs.
Att inte vilja förstå utan ha egen tro o uppfattning på att det inte kan vara så farligt?! att man har ork men inte bryr sig?!

Har informerat gång på gång hur mina sjukdomar påverkar mig men det fastnar inte ....utan egen tro/ide/ att det inte är så farligt.....*trött*

Synd att man inte fått en sjukdom som syns utanpå...... kanske kanske hade folk begripit då!

Jag är inte ONT för att jag tycker det är Kul....
Jag är inte trött för att jag tycker det är kul
jag har inte högt eller lågt blodsocker för det är Kul....
Jag har inte hjärndimma för att det är så jäkla Kul. ......

1 kommentar:

  1. Jag förstår att du är besviken, jag hoppas din morgondag blir bättre!

    SvaraRadera