28 november 2015

skulle ju ....

skulle ju bara ha lite ork till lite julbak..... vissa saker kan man inte ersätta med köpe bröd..... Mumsiga Havrekex o sladder nej det måste jag bara försöka få till.... o det är de som kräver mest kraft o baka...hmpf....tur det inte är Jul i morgon =)

Jupp Rullrån är ett Måste med ....Så är det =)

Advent fönstren o ljusstaken är i alla fall färdiga för morgondagen.... funderar på om Gubbarna ska smälla upp julgranen med...mest för att man ska hinna njuta lite av den för den 1/1 åker den ner igen...eller kanske den 2/1..... drar aldrig ut på julen efter nyår det räcker gott med att mysa Jul innan sen kommer ju födelsedagar o då är det Tulpan tider....då ska det murriga ut o det ljusa in =)

Snart är det Tulpan tider♥

1 kommentar:

  1. Jag har lagt bort det mesta av traditioner till jul. Mår så mycket bättre av det...

    Det jag gör är skinka, köttbullar, Janssons frestelse... sedan tror jag att jag kör med köpta produkter Jag minns andra jular när jag hade betydligt fler måsten och då var det bara skönt att allt var över till sist! Idag trivs jag med julhelgen, det har jag inte alltid gjort.

    Hoppas du trivs med din jul och att du inte slår knut på dig själv inför den... Kroppen behöver sin vila...

    SvaraRadera