08 november 2015

julklappar

klart man vill ha men framför allt ge några klappar till jul...men vi är inga som spenderar jätte summor varje år...visst i år blir det bort o stolar till oss alla men sen är det nytto presenter....jo såna där mjuka paket.... något paket med nått kul hittepå oxå...har hittat ett sånt till stora sonen för 39:-
precis lagom ;p

Vi har aldrig lagt massa pengar på klapparna det blir paket ändå ofta nått som vart handgjort men varken orken eller lusten finns för det i år....

Gör ju några Julkort....känns som ett trevligt o nöjesfullt måste....har ju fått några "nya" släktingar de kommer överraskas av ett kort.... Överdriver inte heller här.... de jag fick av förra året får (sparar smart alla kort) o tja de struntar jag i.... är de inte mer intresserade att skicka ett till mig o min familj...ja varför ska jag då bry mig....

Nu en vecka med massa farande.... habiliteringsbesök med sonen..... det är en hel del som ska kluras ut o fixas innan han fyller 18!!! min lilla plutt ♥

måste oxå investera i nån form av utebelysning nu till den mörka årstiden..... för utanför fönstret är det kolsvart ....någon form av lampa är en behövlig sak inför vintern....

vad är viktigast med er Jul?
klappar köper ni massor?


det går jätte bra o lämna meddelanden om bloggen..svara på frågor eller fråga nått om man klickar på meddelanden här nere.....Alltid kul o få respons på det man skriver ....




1 kommentar:

  1. Blir lite klappar till barnbarnen...i övrigt så...ja...vi skiter i det helt enkelt ;)
    Jo..mörkt nu på kvällarna...värmeljus värmeljus...ja...nämnde jag värmeljus? ;)

    Ha de bäst.

    SvaraRadera