01 januari 2007

Utmanad av Moma

Min lista över fem saker jag vill/hoppas/drömmer om ska hända nästa år är följande:

1.Världen

Att alla Krig som försigår runt om i värden upphör
En utopi jag vet då de flesta krigen är religions eller på andra länders olika rikdomar.
Allstå avskaffar vi pengarnas värde då blir de fattiga länderna inte utsatta för giriga Iländers profit
Skelle krigen ta slut innebär det ju att man kan lägge resurserna på Skola,sjukvård omsorg

För svergie...hm..harkel..för mig ser det mörk ut de kommande 4 åren.... Jag kan inte se någon ljusning i det politiska samhället ialla fall inte som det ser ut i dag.
Tuffare politiker!!! ta fram rediga lagar för de som utsätter andra för brott !varför mesa infö kriminella??

2. Min familj
Att vi får ha hälsan måna och må bra.
Att jag får assistenlön för att ta hand om Felix vilket skulle varra bra för hela familjen
Att Felix ska få ett språk som alla förstr.

3. Min hälsa
Att min nu sen någramånader skovav värk o trubbel i leder och mage ger sig

4. Skrivandet
tja man kanske skulle skriva en bok;)
Nja får nöja mig med bloggen, uppdatera en av hemsidorna

5. Min hobby
ojojoj vilken utläggning jag kan lägga här….hm
scrappingen…scrappa och ha kul
Foto…utvecklans ännu mer

NU utmanar jag ALLA som läser här...vet att ni är ett par stycken;)

ha det gott.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar