07 januari 2007

ett år till handlingarna

Kan nu lägga ytterligare ett år till handlingarna;)..jösses nästa gång 45! det låter ju urgammalt:S
men man vänjer sig lagom om ett år för det oxå.
Firade av både mig o gubben som fyller om 6 dagar men familjefest i går. God mat och trevlig gäster synd bara att man inte gör sånt oftare..måste ta tag i fler familjesammankomster under året.
Fick scraptidningar av lillebror o fästmö..från Australien!!! men kanon tidningar men mycket inspererande saker att kika på. får se om det blir något scrappat under kvällningen,eller om nån dyker upp.....
Har en ide jag vill prova på placerings kort jag fick innan nyår. nu behövs ju inga placeringskort just då men man vet ju aldrig ..vi får se när de dyker upp den hamnar ju i bloggen om ajg blir nöjd..eller papperskorgen;)
Årets första tulpander kom mamma med har blivit en tradition jag glad som någon älskar de första tulpanerna....måste nog fota av dem tiden är ju tyvärr så kort på dem...

ha det gott

4 kommentarer:

  1. grattis grattis. Kul med presenter och tulpaner får mig att tänka på våren så det är ju alltid trevligt...

    SvaraRadera
  2. GRATTIS GRATTIS till den nya fjädern i hatten ;-) Själv närmar jag mig 30-strecket men har ingen panik för det...

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera