30 januari 2007

Äntligen

fick jag igång bilen ....med hjälp av pappa och batteriladdare förstås. hoppas på varmt blidväder nu så kanske batteriet håller*mutter*

har fått ihop en utmaning från scrapbutiken oxå. länge sen jag gjorde en utmaning har ju funkat ändå;) ...gäller ju att utmaningen passar för både humör och de foton man har...måste köpa mer färg igen hoppas på fotoväder..då blir det många nya att scrappa.




blev en rest pappers layout det här med;) utmaningen var vitt svart o rött....

tyvärr lite snett o vint i scannern:S
ha det gott....

4 kommentarer:

  1. Vilken jättehärlig LO! Jag kan nog använda samma idé på ett kort tror jag ;)

    Själv blev jag tvungen att byta tändstift när kylan kom i förra veckan :(

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. jättefin layout!! Jag gillar den färgkombinationen du använt...

    SvaraRadera
  3. Den är superfin! Gillar alla fyrkanterna och rutigt är ju en stor favorit hos mig!

    SvaraRadera
  4. Kanonfin. Fotona passar ju perfekt till denna utmaning.

    Ps. Såg du vad som hängde på väggen i min scraphörna?

    SvaraRadera