11 januari 2007

tänk om man kunde....

vinna pengar eller nått...JAG vill göra OM...iof hela lägenheten men bara tt få ny färg på pysselrummer skulle ajg vara glad...få se om ajg kan spara iop några rullar tapet:S

Har ialla fall städat o röjt lite..var i stort behov av det;)

Min datorhörna ..INNAN här låg allt och lite till:S
någorlunda uppröjt..man få ialla fall pltas nu*skratt*


Bakom ryggen såg det ut så här...... (ovan)


Nu ser det ut så hör. skrivbordet och en hylla fick byta plats. I garderoben har ajg mina bazzil och lager utrymme..för allt jox mox jag inte vill ha framme.
skulle vilja ha råd att investera i nya möbler nu är det ett hopkok av allt gammalt jag hittat.visst det är hyllor olager utrymme men matchning...nä sånt existerar inte i rummet.
Har en jätte söt barn tapet:S som jag är dödligt trött på så fort ajg känner ajg har nån krona extra blir det nya tapeter här....får tyvärr inte måla av fastighets ägren:S även om ajg itne tänkt flytta å bra länge...får se om ajg lyder;)


Ha det gott..... hoppas ajg får massa scrap lust nu;)

2 kommentarer:

  1. vad duktig du är som städar... jag skulle också behöva det vid min dator. Satt precis och skulle skriva på din blogg, men fick logga in först... så när jag gick in på din sida igen så var det ett nytt inlägg. :-)

    SvaraRadera