07 januari 2013

För en massa år sen....

Närmare bestämt precis 50 år sen föddes en tös på Danderyds sjukhus i Järfälla Stockholm.
I dag fyller denna tös som blivit tant*hahahah*
Medelålders......mitt i livet (hoppas man har minst 50 kvar då...)

skallen känns fortfarande som ...eh 30 ;) kroppen vissa dagar som 80 så medelålder är nog ett bra ord.


Har lite tur i dag dyker nog 2 kusiner upp på Lite fika. Mysigt att ficka bara familjen men att nån kommer är lite extra.....
Lite fest tar vi lite senare......

Fortfarande grymt besviken ! om man får en inbjudan med OSA så svara då om ni kommer eller ej!! hur svårt ska det va!!
Vi har fått svar vid kontakt som inte gällde det här att " ja det låter trevligt" är det VI kommer eller ej??...eller stor fest eller?? 
Hur tolkar man såna frågor eller gåtor???
ett sms hade vart trevligt JA vi kommer antal personer eller NEJ tack för inbjudan....
ska jag jaga stolar eller säga att ni sa inte om ni kommer så välkomna men ni får stå.....
Mat.... skillnad på 10 o nästan 20 personer.... SUCK!!
Grymt besviken!!


Firad med NYA goa varma skinn tofflor av gubben i morse=) *puss*
o firad på Face book fantastiskt vad glad man kan bli av ett grattis från en del helt okända människor! de lägger ner lite tid på lilla mig ♥ önskar jag krama er alla

nej tjillevipp för nu..kanske kommer en bild på tårtan som vår ICA handlare bjuder på i dag=)
Visst ja.. ska ta en tugga på tårtan för min anfader Lars Hornues jr som är född 281 för mig men som skulle fyllt i dag 331 år!!!!

2 kommentarer:

  1. Ja det är inte illa, tänk att du blir 30... Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag och ser fram emot fest.
    Tråkigt att folk inte kan ge ett enkelt svar, men vissa kanske tror att du är tankeläsare :)
    Kramar från mig

    SvaraRadera
  2. Ja illa. Hmm undrar nu om vi sa ett klart ja eller inte:) men om inte så JAAAAA

    O jag säger även grattis här om än inte med 50 hipp hipp hurra som på FB

    Kram syns på lördag

    SvaraRadera