24 januari 2013

Det kom ett paket

Änligen!! har funderat länge på det här med gåband men ekonomi och max vikt har jag dragit mig lite. Så hittade jag en med Bra max vikt mycket mer än den klass man själv är i inte på håret..... och att få det hemlevererat det var ju värt guld.



Med axels som gör skit ont har det sina nackdelar att faktiskt kunna gå ute o den här kylan! som är nu är döden för onda armar o axlar så nu kan jag ju få en ordentlige promenad ändå så får gubbarna mina frysa ute med hunden. Jag kan gå en sväng på dagen o en på kvällen till nått på tv.....
Fast trodde det skulle skita sig att gå till tv o ev musik....för när bandet slogs på slogs internet ut:/
hittade en jordad kabel i jordat uttag o vips så funkade allt=))




Tyvärr så var instruktions boken med sådär....den var bra till det atteraljer som skulle byggas ihop men till att få displayen att få fram de olika funktionerna var den usel.....

Tova gillade den ialla fall inte!! =)) jag har nyss travat på en stund o hon drog in till sin säng*hahahahah*
o det ska bli spännande o se vad Felix tycker...för meningen är att så  småning om kanske kan få han på det med...eller så får vi fixa en mortions cykel åt han.... det visar sig.
hejsvejs för nu....


1 kommentar:

  1. va bra med gå band vi har ju också ett o jag går varannan dag just nu :)

    du har väl int eglömt att du sk ah aett gästbloggsinlägg hos mig imorgon lördag den 26

    SvaraRadera