26 september 2011

pysslar om lite

pysslar runt i bloggen lite....försöker komma med något nytt för mina egna ögon=)
funderar testar o filuferar lite till......


Tack för de orden som ni tre skrev=))....ja ni hade sällis av 75 till men de skrev inget. Naturligt vis skriver jag för mig själv min form av dagbok...men ska man lämna ut allt (vilket jag inte gör) framför allt när det finns så nyfikna personer som sig inte säger sig vilja veta av en...smickrande att man vill hålla koll men samtidigt inte...... det tåls att fundera på......


städar o rensar byter ut lite gammalt till nytt o höstar in mig lite....fram med ljus o lyktor kanske...hm....nya ideer väller fram=)


Ha det gott....


plockade in 4 liter druvor..de ska nu torka till lite o sän hällas på bukr med socker o sprit...hoppas likören blir god..åter kommer framåt jul med det svaret=)
ha det gott....

1 kommentar: