12 januari 2011

pysslig.....

virkar o står i=)...låter min hjärna jobba! ;) virkar efter egen skalle men måste nog köpa någon bok....funderar på Virkligheten.... bokmärken en gul blomma o ett hjärta...


Det blidde en isbjörn...med rosa kjol=)...himla söt. nosen är en svart brad (inte meningen att nån liten fjutt unge ska få denna;)......hade jag använt insidan av skallen (min) innan man fyllde nalle huvet med vadd hade jag kunnat fixa dit 2 brads för ögon med..men nu gjorde jag ju inte det så de fick bli i korsstygn*fniss*

Mobil skydd......o en liten sak till pinnen (som ajg ahr på min mobil.... den få man sätta dit vid behov......

Funderar på att göra handleds värmare till mig...
men vet inte om jag ska virka eller sticka de?.....
tänkte det skulle vara skönt till värkande handleder...o handarbete gör ju inte saken bättre men KUL har man i alla fall*fniss*

Tjipp....Skriv en rad gör tanten mycket glad

3 kommentarer:

  1. Du är ju helt fantastisk med virknålen! Du ska inte köpa en bok, du ska skriva en!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. Jag stickade handledsvärmare till sambon förra året. Tog ett mjukt och lagom luddigt garn och resårstickade. Det fungerade jätte bra. Har gjort fler efter det, både längre och kortare.
    Jag tror stickade är behagligare att ha på sig, men det är bara köra på =)

    SvaraRadera
  3. jag har också funderat på sådana, men inte kommit längre än till tanken.
    Du är ju duktig på att virka på frihand... finfint!

    SvaraRadera