09 januari 2011

Musigt=)

Gjorde för 100 år sen möss i cernit lera...som smycken, örhängen, kylskåpsmagneter mm tänkte innan jag skulle sova...Virka möss måste ju funka=)...Klart det funkar gjorde några på samma gång snabbt o enkla o som vanligt mitt eget mönster ingen är den andra lik men som bokmärken eller nått kan de bli fina......
Den här blev några maskor större;) ...o fick lite "lappar" på sig.....


Den ljusgula gjordes först....

tänkte att en döskalle måste ju gå att göra...klart det gjorde:P......

svårt att brdera dit ögon o få de superduper...undrar om man kan knöla dit små brads??.....
till större saker kan köpta ögon funka med dessa är ju så små......3-4 cm långa bara..pilligt värre

till nästa gång...

tjillevippen

1 kommentar:

  1. vad avis man blir..tank omjag kunde göra nått sådant...nä jag tror att jag håller mig till scrapping, det e pilligt nog
    /Annette

    SvaraRadera