18 januari 2011

då var man igång

bara frukosten blev som det gamla livet*fniss* sen åkte jag o handlade mat för att fylla på och LCHF mat till mig...grädde...fet ost....men oxå räkor*mums* kött o kyckling

dagens lunch bestod av avokado, räker o kladd i form av majjo blandat med turkisk yougurt blev super gott o mättande.

Middagen kommer bestå av karre o broccoli med en massa ost på.

Ska mäta mig i morgon för mitt egen skull o väga kommer inte lägga ut det här utan blir för min egen skull men vissa rätter kommer jag kanske lägg ut...o hur de smakar vissa saker kommer ju inte nära min mage så jag får byta eller ta bort.

I morgon till lunch blir det oopsis. men måste inhandla mer avocado....smör....o annat jag glömde i dag.

PS Gubben mår skapligt men är nog de värsta dagarna nu i dag o 2-3 frammåt..... han är stel som en pinne o skitont hoppas han kommer igen snabbt för just nu är det allt jobb på mig:/ o Storebror får ta lite när han är hemma men man märker vad skönt det är när man är 2 i hushålls göromålen....=)

tjillevippen

2 kommentarer:

  1. Härligt - en till som LCHF'ar:) Vad vi ska äta gott!
    Du, brutna revben känns verkligen inte skönt... hoppas det läker fort!
    Kram Sonja

    SvaraRadera
  2. Kanske man skulle testa, men min mage hade avlidit, tål ju inte fett :S
    Men gött lät det :))

    SvaraRadera