06 januari 2008

Nu har julen dansat ut.....

Nu ligger julen nerpackad i sna lådor igen=) härligt o efterlängtade kommer sakerna upp i december men ack så skönt det är att får bort allt igen.
Nu önskar jag mig tulpaner..... brukar få en bukett av mor...blir nog det i morgon;)
För då är det min dag=)
har städat o grejat i dag så är det lite fint i morgon, åh så kan man få slappa lite lovets sista dag.
HU måste upp tidigt på tisdag..o då ska jag ta tag i räkenskaperna för klubben:/ 1+2=5 eller?
Nån som ställer upp som kassör under 2008?? nån frivillig?

nej ha det gott på er så syns vi om nån dag eller så

2 kommentarer:

  1. -ja visst är det skönt att bli av med alla tomtar och så. Det enda jag saknar är mina ljusstakar för det blir så mörkt när de åker bort. Jag tog ner mitt redan nyår. :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bild! Första gången jag ka säga att jag sett en tulpan i profil *ler* Härligt djup i färgen!

    SvaraRadera