23 januari 2008

har inte bestämt mig

Om det här med digital scrapping är för mig. Fick efter mycket möda o stort besvär igång mitt paint shop proo mitt gamla köra program som ajg kunde innan jag fattade mig på photoshop.
har trevat lite i elements men det funkar inte som ajg ville så vill ha psp igång för att testa. laddade ner några saker för länge sen o detta är mitt alra första digital alster!!!
några till kanske det blir när plånboken tryter=) eller bara för att sno åt sig data tid=) vi få väl se vad framtiden gör...
ha det gott...

5 kommentarer:

  1. Du är lika duktig digitalt som "manuellt"! Vackert, vackert!

    SvaraRadera
  2. Men vad du kan! Jag skulle aldrig få till något digitalt! Snyggt är det också... Jag är "impad" som vi i förorten säger. ;)

    SvaraRadera
  3. Ahh det blev kanonbra men jag förstår att det kräver en helt annat tänk med digi.

    Du kommer att klara dig med bravur inom digivärlden.

    SvaraRadera
  4. Är också kluven till det digitala och tror inte det är något för mig men du behärskar ju båda varianterna tycker jag. Superfint Ejris!!

    Kram Maria

    SvaraRadera