09 januari 2008

Lite kort

Kände att klippaklistra nerven ville göra nått och kort behöver jag några stycken för att leta fram något vid behov. någon kanske vill köpa ett eller så med så behöver ett litet lager men mer allmänna kort roligast är ju att göra något mer personligt.





Bakgrunderna är ett set från Lidl, som i höstan hade kort tillverkningslåda. kul o ha några ramar runt blir lite annorlunda mot de man gör från steg 1 själv men jag gillar dem de är ju söta.
Har bara filur med blommor (gör några kort med han den det;) oxå) men nallar o kaniner passar ju till det mesta=) behöver investera i några fler stämplar...Gunvor du hörde rätt;) och mer papper jisses vad det gick under julkort tillverkningen:O
ha det gott......

7 kommentarer:

  1. Jättefina kort Ejris! Och visst ska du unna dig lite nya stämplar ;)
    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. Vilka söta kort du gjort! Jag skulle också behöva göra några "bra att ha kort", saknar jämt sådana!

    SvaraRadera
  3. Hej hej, jättefina kort du gjort Ejris.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  4. Att ha kort på lager är aldrig fel och det är kul att se hur olika det kan bli även om man använder sammma motiv. Enligt mig kan man aldrig få för många stämplar, så det klart att du ska unna dig några nya!
    kram Annika

    SvaraRadera
  5. Vilka fina kort du har gjort.

    SvaraRadera
  6. Äntligen har jag fått mitt grafikkort till datorn och kan surfa runt och se på sidor. Här har det hänt lite med scrappingen ser jag.
    Vilka gulliga kort - jättemysiga och prinsessan också.

    Ha en skön helg.

    SvaraRadera
  7. Så fina kort! Lämnade en liten kommentar på din andra blogg också!

    SvaraRadera