01 september 2006

Trött


känner jag mig just nu.

I går kväll när jag nyss hemkommen från fotoklubben får nyheter att min moster gått bort...väntat ja men ändå en sorg.

I morse drog gubben o jag in till Nyköpings hus för reka lite om det fanns några röda näckrosor..jodå men bara i knopp*mutter*

kommer hem från Nyköping ringer min mamma och hon mår uselt*jätte suck* far ner som ett jehu ( tack o lov vi bor nära) och har under 5½ timme setat på Akuten*pust*
åh inte blev vi något smartare över hennes åkomma mer än att alla prov svar var bra..skönt så långt.
Nu ska ajg bara slappa i soffan i kväll bara ta det mycket lungt

ha det gott

3 kommentarer:

  1. Åhhh...stackars dig, bara bekymmer, jag hoppas din helg blir bättre & din mamma kryar på sig.
    Känner mig faktiskt lite piggare nu ikväll (läs efter 4 glas rödvin)
    Hihi...ha det bäst vännen.
    Kram Maya

    SvaraRadera
  2. Vilken fin näckrosknopp! Du är så fantastiskt duktig med kameran.

    Hoppas att din mamma kryar på sig och att du själv fått återhämta dig nu.

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  3. HEJSAN
    SER ATT DIN MOR INTE MÅR SÅ BRA.
    VERKLIGEN TRÅKIGT!
    KRYA PÅ SIG TILL DIN MOR.

    SÅ HAR DU VARIT OCH TAGIT NÅGRA UNDERBARA BILDER.
    NÄCKROSEN ÄR VERKLIGEN VACKER.
    TA HAND OM DIG, VÄNNEN. HOPPAS VI HÖRS.
    KRAMIZAR TILL ALLA ER I FAMILJEN.
    / TONE

    SvaraRadera