06 september 2006

Snorig

fy usch o blää är jätte snorig typiskt det kommer som ett brev på posten när ungar o gubbe börjar skola respektive jobb efter sommaren.
Man är ju lite skrajsen efter Lunginflamationen jag hade i våras hoppas jag slipper hosta bara....
jag som tänkt scrappa några kort men det får nog vänta tills nysningarna lagt sig..små pappersbitar far runt så dant;)
orken är väl inte så kanon heller får vara glad att hålla hemmet flytande under några dagar...så typiskt att bli risig när gubben jobbar;) tänk vilken service man får annars*fniss







Tycker den utblommade Blomman för dagen har en vacker frö kapsel.... eller

ha det gott.....

4 kommentarer:

  1. Hoppas att förkylningen ger med sig snabbt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig Ejris!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du kryar på dig snart så du kan ut och ta nya härliga foton.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder du har.
    Hoppas din helg varit bra, här har varit fullt upp.
    Sjukhusbesök (döttrarnas pappa blev rånad & misshandlad förra veckan)
    Vi packat en hel gris ...hihi, den var i bitar. *flinar*
    Så nu är frysarna fyllda igen, nice.
    Kantarell jakt vilket resulterade i ca 7 liter kantareller, Mums
    Sen blev det spelkväll... spelade med grannarna & jag fick en Royal straight flush :D Weeeeeee jag vann ...hiihii.
    Alla är lite piggare men inte 100% bra från förkylningarna.
    Men det är full fart i alla fall :)
    Ska föröka hinna uppdatera bloggarna någon kväll, men tiden vill inte räcka till riktigt.
    Önskar dig en kanon vecka.
    Kram Maya

    SvaraRadera