15 september 2006

Studion


Passade på att ta några foton på Sonen i studion i går, men blixtrarna ville inte som jag ville*suck* måste nog bli ett par nya där nere så småningom. men några

relativt bra blev det och jämnför man med de skolkort som tas..ja då är de ju riktigt bra=)

Nu har jag skrivit ut några bilder se om de blir scrappade oxå under helgen vem vet;) är så sugen på att lifta en från Maries underbara layouter får se om det blir en liftning eller egen tolkning....

ha det gott o trevlig helg på er

2 kommentarer:

  1. HEJ, VÄNNEN !!
    DET VAR FINA BILDER DU. ARNE HAR ÅXÅ TAGIT FINA BILDER.
    KUL AT NI ÄR SÅ DUKTIGA BÅDA TVÅ.
    NI ÄR ETT KONSTNÄRLIGT PAR.
    MÅSTE VA MYSIGT ATT DELA ETT SÅDANT INTRESSE.

    JAG OCH MIN ÄLSKADE GUBBE DELAR INTE TALANG PÅ DET SÄTTET. MEN VI DELAR KÄRLEKEN TILL VARANDRA OCH VÅRA BARN. SÅ ALLA HUSDJUREN FÖRSTÅSS.
    DET ÄR MEST JAG SOM HÅLLER PÅ MED FÄRG OCH FORM AV OLIKA SLAG.
    TROR ATT CARRO VÅR 12 ÅRIGA DOTTER BLIR SÅ.
    SONEN PÅ 17 GILLAR ÅXÅ ATT RITA OCH HAR ETT FINT FÄRGSINNE.
    DEN ÄLSTA PÅ 23... JA, HAN BARA JOBBAR OCH MEKAR MED BILAR.
    KUL ATT MAN ÄR OLIK ÅXÅ. VI FÅR UT MYCKET AV DET MED.

    HAN ÄR FIN ER POJKE. BILDEN ÄR BRA TYCKER JAG. MEN JAG HAR INGET FOTO SINNE SOM DU.

    HOPPAS VI SES I VERKLIGA LIVET NÅN GÅNG. DET SKULLE VA TREVLIGT !

    HA NU EN UNDERBAR HELG OCH RÅ OM VARANDRA. KRAM/ TONE M.FAM.

    SvaraRadera
  2. Hej där hoppas ni är friskare nu. Finfint kort kanske skulle skicka ner mina ungar så du får ta ltie bilder på dem :)

    Ta det lungt o ha en bra helg
    //TheKing

    SvaraRadera