18 september 2006

Så glad

är jag i dag;) jag har blivit utvald till "Design teamet uppmärksammar" den här veckan på scraproom. det hade ajg inte trott i min vildaste fantsi har ju knappt scrappat ju..fast kanske spindel layouten sa en del;) Jätte mallig är jag ialla fall.

Håller på med en layout som INTE vill det jag vill!!!! hade en så bra ide..trodde ajg*mutter* få se om den förpassas till papperskorgen eller visas.tänk om den såg ut på bordet som den gör i min skalle.....där inne nånstans ibland spånen.....jösses finns inte en likhet..förutom fotona då förstås;) vacker så jaja bäst o klura en stund till kanske det löser sig kan ju se bättre ut om ajg väntar en stund=)

ha det gott från MALLIGA mig;)

1 kommentar:

  1. Grattis!! Spindel lo´n är ju hur läcker som helst!!!!!!!!

    SvaraRadera