20 maj 2015

pysselgarderoben

inte klar med det går framåt...saknar en låda med stämplar..eh den står nånstans i röran i garaget.... Jag behöver investera i några mindre plastbyttor tror jag..men tror det blir bra.även om jag måste sitta ute vid matbordet i vardagsrummet för att pyssla så Jo det blir bra...o får inte köpa nytt pyssel för det har jag inte plats för*hahahah

 tomt men förberett för hyllor som jag lätt kan flytta runt efter behov....



nästan fullt....går att pressa in stämplarna NÄR jag hittar dem ;)

från en tre gånger så stor yta till detta....jorå så att....
får säkert flytta runt sakerna lite innan man blir nöjd men...man är på G

har börjat sätta upp saker på väggarna...genast mer hemtrevligt. Gardiner ligger på posten dt gär det hela mer mysigt....nya mattor är med beställda o ska komma vilken dag som ....

2 kommentarer:

  1. fast tror det blir mysigare om du hämtar hem o sätter upp gardinerna :)

    SvaraRadera
  2. Nya gardiner är aldrig fel...vi ska bege oss ut i helgen och köpa in lite nytt här.
    Frugan får sköta detta med modell och annat...själv är jag kass på sådant...min fru är bra ;)

    Svar: Tack...livet går vidare...lite tomt men det går bra.

    SvaraRadera