21 september 2014

jobbat undan lite....

har fått saker gjorde i helgen som jag funderat att få gjort ett bra tag.
Rena fönster i vardagsrummet och höstiga gardiner*skönt*

o alla vindruvor ute på altanen!! NU är de inplockade o saftade i majjan så vinter saften är räddad för killarna. Jag ta ta lite när man är låg i blodsockret....


Björnbären är inplockade kanske blir det en deciliter till men tror jag fått över 3 liter även där nu under sen sommaren..ska spara några till vinterns tårtor men tänkte göra lite go sylt till mina gubbar....Gott till pannkaka...

En av frysarna i garaget är avfrostat den andra ska städas ur närmsta dagarna sen OM orken skulle finnas någon dag kan jag fylla på med lite hembakat. Julen kommer ju med o där finns det ju go´saker som ska frysas in.....

så känner mig nöjd o tur man har en gubbe som hjälper till för nu känns det i hela kroppen..... tur man får vila hela veckan ....


1 kommentar:

  1. ojoj jobbat hårt så då får du vila nu

    SvaraRadera