02 oktober 2011

vandrar bakåt....

vandrar ju bakåt i tiden.....1715 är en gubbe född..o då finns inga dopböcker från den tiden:/.....så nu får jag kolla lite andra trådar o hoppas de hittar böckerna som e borta*fniss eller har de inte ens skrivits??


ju mer man ser o hittar sina rötter desto mer vill man finna.....Hittade ju en Hovpredikant i går....hans far var rådman..... men lite fast i det spåret just nu hoppas bara jag kan gå vidare...får kolla alla andra grenar...vill ju veta mer o de bakom namnet....tyvärr kan man väl inte få reda på allt men lite mer kanske..... 
Vet ju att det finns en massa storbönder..... länsmän o präster.....det är ju nått att gå på...o sen finns ju de som redan forskat men då ska jag läsa det som redan tagits fram......
hoppas finna det mesta på nätet för böcker går ju fetbort just nu.....




JAAA just hade en foto session i dag med en liten snygging på några månader=)...fick en massa glada o härliga bilder....
Vill du ha bilder på ditt barn?? på dig...hör av dig vett ja=)


Ha det gott...... Nu ska jag ta mina svullna ben!!! sväller som en ballong av värktabletterna måste vara de för så här är jag ju aldrig annars...så nu struntar vi i dom o hittar på nått annat till nästa gång:/*suck

1 kommentar:

  1. Häftigt okomma tillbaka i tiden så där, undrar hur man gör o o om det finns något kvar av mina tyska sida :)

    SvaraRadera