24 augusti 2011

vart hos farbror doktorn....

I dag var det dax för en tid hos doktorn. 
O i det hela gick det väl ganska bra. sockret är ju på väg ner, järn-blod-vitaminvärden var fina=)
däremot fick jag ett litet piller till:/...Levaxin..... Nu äter fille o jag samma piller där.
Han tyckte det var konstigt att jag inte fått det tidigare...skumt o hur ska jag veta??!! jag som inte fick svaren på proverna...... jaja piller finns ju för att man ska må bättre bara det att jag som alltid vart restrektiv mot piller får äter en del nu mindre kul.....
och de tror med att dosen på insulin kommer öka ganska bra innan kroppen blir nöjd.... o det är ju bara att gilla läget.


köpte en tablett doserare på apoteket för att hålla reda på alla piller.....nu ser jag direkt om jag missat nått.....




En bror o svägerskan fyller år i dag...en är grattad men inte den ena...hör man inte av sig varför ska jag??? lägger ner min lilla energi på viktigare saker.
Tuuli du får en sak som jag skickar med mor o far=)...ska bara fixa det sista med den=)


tjillevippen
snart dax för lilla kudden.......

1 kommentar:

  1. Sv: ja det är alldeles för mkt man vill ha och göra, och alltid för lite pengar. Jag har faktiskt beställt lite lökar... älskar lökar som kommer år efter år och skapar lite stämning i trädgården. :-)

    SvaraRadera