12 augusti 2010

Väntan på åska....

En liten solros

I väntan på åska så uppdaterar vi sidan lite=). det är så kvavt så ajg hoppas det boomar loss lite=) så det rensar skulle vara skönt...

Sen sist..Jo storebror har fyllt 16!.....litet kalas med tårta o paj som mat
Mums. o naturligtvis lite presenter. Ja storebror var nöjd med dagen *tur det* även om han tyckte det var uselt att han som grattat vissa på FB inte grattade tillbaka och ja vad säger man dåligt! men sa åt han att inte slösa bökstäver på en del då....för de fyller ju de med.... men en del är kanske för mer än andra, verkar ju så:/

Såna här flyger runt oss mellan varven men alldeles för fort för att få dem på bild:S men så sitter en där o vilar sig..man sliter fram kameran...Tova undrar vad som är i görningen matte fixerad på nått som är ute...hm o hon får inte följa med... slänger av några bilder o tänker...faaaan vilken inställning har kameran=) jaja man hinner inte filifera på det jut då men den hamnade ju på bild ialla fall=)*jippi*
just denna tror jag är en brun mosaik slända

Hoppas natten blir klar! just nu är det stor chans att få se kanske fota lite häftiga stjärnfall=)
men man har 3 dagar på sig:/..o gårdagen var mulen...har idag o morgon natt på mig så håll tummarna för mig=).

Ja just har vart jätte duktig*klappar på huvudet*....
jag har äntligen börjat få struktur i garaget och matkällaren=) har sorterat plockat röjt o åkt iväg men en billast med sopor!!!...finns ännu mer men lite plank o sånt som ska sorteras först.... o pakcade upp sista lådan sen flytten*asg* en låda med vaser*hahahah* undrade var jag ställt den o så stog den framför en .....

nej mot lite klädsortering o in i garderober o lådor.....o spela lite KoC försås nu är det röjigt i spelet..krig i flera av alliancerna*suck* på dom bara.=))

Ha det gott

o skriv en rad gör tanten glad
ser ju att många är inne men inte skriver...ett litet ord betyder så mycket*krams

2 kommentarer:

  1. vad duktig du är, skulle behöva röja i förrådet för det är ju ingen som gör det åt en.
    Ha det bäst, kram

    SvaraRadera
  2. Usch för dig!!!! *Ler* Nu fick jag ångest för jag bara slappar idag :S varit uppe sedan 4,30 men bara läst och tittat på film och suttit här :S
    Får väl se till att göra lite nytta :P
    Åska fick vi i går, men bara runt om och inte pricis här över... *suck* skulle behövs tror jag!
    Kramen till damen

    SvaraRadera