29 augusti 2010

Grön vårtbitare hona

Helt plötsligt så händer det....hon bara satt där på bordet..in för att hämta min vita bakgrund...kamera o stativ....fick några stil studies=) från damen i fråga men hon ville inte sitta still utan for som ett jehu över bordet....... Men vackra är de...



Hörredudu....



Vilka små hakar de har på benen..de klarar klättra på nästan allt....

Annars....Helgen har vart fylld med jobb=) har möblerat om i vardagsrum/matrum,Bytt plats på bokhyllor*pju* men känner mig nöjd...så nöja man kan bli för rummet i fråga har en jäkla massa dörrar o är tämligen svår möblerat:/ o då vara en som älskar möblera om=)..gör att det inte blir ofta. men det känna bra för nu....
Allt förvarings utrymme är jag rädd om för vi har inte så mycket o varje hylla går åt men nu har ajg lagt undan lite glas!.... Storebror har en massa saker till den dagen, skönt för det kostar ju en del...
I dag har jag storstädat hela huset=) eller ja köket är faktiskt kvar får väl plocka undan lite så blir det fint där med.

Längtar bara till tisdag..vad som händer då återkommer jag med=) *nyfis?*
Men håll tummarna så kommer rapport om det=)

redan söndag o en vecka i skolan är avklarad*pju* stora killar man har..... gymnasiet....OMG
o en 6a men Lillemans skola är ju inte som andra så han går på tränings skola.....men ändå..stora killarna* lilla mamma hjärtat gråter ju*snyft*

Nej ha det gott.......Skriv gärna en rad gör tanten MYCKET glad=)

2 kommentarer:

  1. Underbara foton - som alltid! Vad har du för objektiv när du fotar smådjur som detta?

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. Gunvor jag har Tamron macro 90 mm

    SvaraRadera