08 januari 2009

Slut på lovet

Allra sötaste Tina och lilla gubben kom med tulpaner i går passade på med kamera o fara runt med blixten så det blev lite olika varianter av vackra buketten. Missa inte nya foton i 365 foton bloggen
Tråkigt väder som bara den ute kallt (-9 i morse) Blåser halv storm "nästan"
snöar smått vitt vitt **juack**!

Ha det gott nu har jag en foto ide i skallen ..inomhus vägrar gå ut o frysa genom märg o ben:S

Faster nya lilla prinsessa Får jag presentera Tilda *pappa var fotograf* Faster får nöja sig med bilder ett litet tag innan man får sniffa bebis=)

1 kommentar:

  1. Får kommentera här, har fortfarande inte listat ut vad jag skall välja för "ID" när jag skall kommentera i din andra 365-blogg ... *trög* :-). Hade du förklarat det någonstans eller vad skrev du hos mig?
    Underbart vacka kort i vilket fall som. Stort grattis säger jag också till fasterskapet. En riktigt liten prinsessa.
    Kram Maria

    SvaraRadera