18 januari 2009

mörker

Mörkt ute fast det är förmidag*suck* Solen torde nog inte orka genom molnen idag och i morgon kan det visst komma snö! Vill inte ha någon snö..Vill ha vår, knoppar som sväller .....tussilagon som blommar uppe i backen..... Fast det är ju klart det är ju bara januari så jag får väl ge mig till tåls...

Några undrar vad jag fotar med, gjorde en bild av det hela. finns några gluggar till med är dubletter och märket Sigma och tillhör gubbens väska med d70 även om han inte fotar lika mycket som jag så plötsligt så händer det..... (som i reklamen;) Då är det bra att inte behöva slåss över gluggarna=)


Nysig,snorig men peppar peppar ingen huvudvärk i dag....än hoppas det håller sig har lite som måste pysslas om på eftermidagen.

Ha det gott Missa inte dagens bilder i andra 365 bloggen

2 kommentarer:

  1. Vill oxå ha...
    /Sonja :))

    SvaraRadera
  2. Japp, det är en leonberger vi har... har haft en tik förut med:)
    Nåväl, som tur är så har jag ju dock mannen hemma oxå som går ut med honom när jag inte är så piggelin:) Mest jag själv som vill känna mig 'fit for fight' igen liksom:) Men visst märks det hur skört det är, när man själv blir sjuk o man har djur som måste ut... man är glad så länge det går fort över:)

    Kram, Sonja

    SvaraRadera