01 juni 2007

regn regn

**Dagens bild**
åh ännu mer regn.

skulle vara fint med lite sol just nu. fast håller på pysslar. vi får väl se om nått blir klart men Fillens talpedagog går i pension nått kul måste jag ju hitta på. sen går brors barnet och tar studenten filuferar på någon kulig pp tavla som ajg kan gömma en liten peng i sen får väl se vad som sker o vad det blir....


jo just ska skicka i väg 4 bilder på en foto utställning i Frankrike nu i sommar=)

vänorten som Oxelösund har ska ha en foto utställning o vi blev tillfrågade UR KUL. synd bara att man inte kan åka ner för att se den själv;)

men bilden för dagen skickar jag med som ett av mina bidrag..och min gamla korsspindel sen förra året..+ några blommor tror ajg...


ha det gott

4 kommentarer:

  1. Åhh vilken härlig bild, varför finns du inte här i närheten så jag kan få lite hjälp med min fotografering. Vill ju också ta sådana bilder!! Vad kul att du ska skicka bilder till frankrike.

    SvaraRadera
  2. Va kul med att få med bilder på en utställning i Frankrike!

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är på att ta kort! Superfint! Roligt att du får ställa ut i Frankrike!

    SvaraRadera
  4. Roligt med alla fotoutställningar, du är grym på fantastiska bilder!
    Kram

    SvaraRadera