05 juni 2007

Pysslat

lite ...länge sen sist
men ett kort/Tavla till Pappsen som fyller 70 och ska få en fotobok som ajg fixat + lite annat smått o gått. har gjort en fick bakpå för att ddär göra en middags inbjudan=)


Och till Brors tös som tar studenten på fredag denna PP;) hon har gått och blivit kock=) och ska ev läsa Gastronomi på högskola (stolt Faster=)


En pp tavla i Kock o matlagnings en tecken;)

har faktiskt scrappat en liten burk med men den kan ajg inte visa för då den är hemlig några dagar till=)

nej nu ska ajg ut i SOLEN igen=)

O grattis till Lillebror o Tuuli som blir man och hustru i Tyskland i dag.=)

5 kommentarer:

  1. Dina PPs är så fantastiska ! Jag önskar jag kunde lära mig att göra såna ...

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara PP du har gjort!! WOW

    SvaraRadera
  3. Åhhh..du är sååå duktig, gillar dina alster så mycket.
    De jag fått sitter på min vägg och de Natti fått sitter på hennes.
    Tycker det är så kul men presenter som någon har skapat.
    Chris har en liten tavla som Jasmine gjort vi sin säng och på Tv står en sak som Mickis gjort:)
    Är så roligt att få små saker.
    Hoppas du har en bra dag.
    Nu ska jag ut i trädgården en stund.
    P.s finns nya recept på mitt hideout.
    Kram Maya

    SvaraRadera
  4. Jätte fina PP tavlor. de som får dem kommer bli så glada.

    Hoppas du fick njuta av solen.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Hej där så fina saker du gör, du såg lite förvånad ut sist när det dök upp en taxi på en lördag hihi. Tills du såg vem det var.

    Kanske kommer förbi o fikar under vecka 25 jobbar då eftermiddag.

    Ha det så bra nu
    /Taxidrivern

    SvaraRadera