17 juni 2007

då var det gjort

den första bröllops fotograferingen. i Studion med knasiga blixtrar:/
Det blåste för mycket ute för att vara bra fotoväder ialla fall för mycket ömtåliga blommor.
först fick M kolla att blixen fungerade....
Sen familjefoto...

när brudparet skulle fotas blev en hel del skratt och sonen som då förlorat all tålamod for runt en del .... men han fick hjälpa till att fota då blev det roligt för en stund ialla fall;)
Men några bilder blev det ialla fall
Sen bar det iväg till en enkel vigsel som det blev några foton ifrån. aldeles för fjuttig lokal men fick några fina från ring på sättning;) och hållna händer=)
.....nu ska jag surfa vidare för ute regnar det och är grått....
Ha det gott

8 kommentarer:

  1. vilka jättefina foton du har tagit!!

    SvaraRadera
  2. Dina foton blev jättebra!! Men klart det blir ju alla du tar.

    kram Sanna

    SvaraRadera
  3. Vilka fina foton du tagit Ejris!! Kul att bli anlitad till ett sådant uppdrag!!! Det blir säkert fler!

    Kram
    Krockan

    SvaraRadera
  4. Oj oj så fina foton du tagit! Tänk om jag vetat att du fanns för fem år sedan när mitt enkla bröllop gick av stapeln.
    kram Bammie

    SvaraRadera
  5. Så vackra och stämningsfyllda kort! De måste vara supernöjda med sin bröllopsfotograf!

    SvaraRadera
  6. HEJSAN, VÄNNEN !
    VAD GLAD JAG BLEV ÖVER AT DU HAR LÄMNAT EN KOMMENTAR :-))
    HOPPAS ALLT ÄR BRA MED HELA FAMILJEN.
    HIMMEL VAD FINA BILDER DU HAR TAGIT. UNDERBAT... DU ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ JÄTTEDUKTIG.

    HÄR DONAS DET FÖR FULLT NU. RYGGSKOTT HAR JAG FÅTT TILL RÅGA PÅ ALLT ÅXÅ... MEN DET ÄR LIIIIITE BÄTTRE JUST IDAG.
    HA NU EN TREVLIG MIDSOMMAR TILL HELA FAMILJEN.
    KRAM / TONE

    SvaraRadera
  7. ha en riktigt skön midsommarhelg! :)

    SvaraRadera
  8. Du är så duktig på fotografering attt jag blir grön av avund!
    Jag hoppas att ni haft en fantastisk midsommar!
    Kram

    SvaraRadera