08 mars 2006

Yeeehaaa

JAG VANN!! en av utlottningarna :) fru fortuna tyckte nog synd om mig..sist jag vann för 31 år sen..en klädborste jag var 12 år och tog lotter på kålmorden när vi var där..... Känns ju som man vann en guldmedalj ala OS;) dekorationer om ajg inte missminner mig kan det bli mer perfekt än så?

Är så GLAD ..undrar om man kan få på en tvätt maskin nu? *fniss*
elelr köra ett SEGER varv med dammsugaren? hm svårt val...annars kan ju ju suga lite på karamellen och bli var vid datorn en sund till.....

ha det gott


Nu har ni texten sjung med:D........ dää oh däääoh.....

5 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Du är väl värd en vinst!!! Även om klädborsten inte var fy skam den heller... ;-)

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten Ejris!

    Och jag gillar din banan-LO skarpt! *sjunger: frightly deadly BLACK tarantula ... daylight com and I wanna go home ..."

    Kram, Gunvor

    SvaraRadera
  3. *hahahahaha* Segervarv med dammsugaren! När jag tänker efter så firade jag nog oxå så :-)

    GRATTIS Ejris!!! Dekorationer är ju en hårsmån bättre än en klädborste ;-) Din LO är supersnygg! Nu ska jag fortsätta sjunga :-)

    *Kram*

    SvaraRadera
  4. Ooops! Glömde fylla i mitt namn jö! Men det var lilla jag som skrev där uppe *pekar* :-)

    SvaraRadera
  5. Hej & JÄTTE GRATTIS!
    Du är verkligen värd en vinst!
    Massor av kramar från oss i Åhus

    SvaraRadera