01 mars 2006

gjorde

en liten pp ;) till Natti som fyllde år förra fredagen


Testade en sak på den...dooling med liquidPearl lim:) gillade den effektek så den kommer ajg använda mig av mer:p

Annars står snön på tvären :s må jobbigt o gå ut med hunden för glasögonen blev helt prickiga oavsett vart man vände ansiktet..HU

och städade lite i mitt rum i går..ser ju riktigt beboligt ut ju fast så fort ajg sätter lite fart ligger papper,saxar,brads lite överallt....jo ett missöde oxå locket på en av brads lådorna lossande..vad händer Golvet blir prickigt av alla små små brads..bara sopa ihop ska sortera sen*suck* var det inte så dyrt skulle jag bara kört över med dammsugaren:s men LITE sparsam får man lov att va:)

ha det gott....

4 kommentarer:

  1. Fin-Fin PP-tavla!
    Kram Zara

    SvaraRadera
  2. Halloj. Vilken fin PP du gjort.
    Jag vill vara med på din bloggsida. Får jag det? Jag försökte få till att svara här med mitt namn men lyckades inte.
    Kram Bammie

    SvaraRadera
  3. Ursnygg PP-tavla!! Jag blir så imponerad!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack så jätte mycket för den fina avbilden av mig :D, Jag blev jätte glad. Den var jätte fin.
    Tack även för "väskan".
    Skulle med vilja kunna göra sådana.
    Många kramar från Natti

    SvaraRadera