30 mars 2006

det blev en....

hörnsoffa:) + snurr fotölj



Nu har vi haft en 3 a + 2 fotöljer i skinn är lite trött på det kalla på vintern o varma klibbiga på sommaren så nu får det bli en i tyg de närmsat åren...men får vänta ända tills MAJ innan soffa+ ny fotölj kommer*suck*

fast jag ska använda den gamla...inte soffan men skinnet o skiét (hur det nu stavas)...till album är ju perfekt att göra egna album i ju;) smarta mig....

Nej nu ska jag köra ett varv med damsugaren *för jag måste* sen ett varv med moppen *väldigt nödvändigt*:S så får helgen om vädret tillåter gå i fotografens tecken;) utan att få dåligt samveta att det är svart o grusigt hemma;)

ha det gott igelkott





3 kommentarer:

  1. Kanonfin soffa!!!
    Hörrdedu, kommer du förbi här ett varv med moppen oxå? ;-)
    Jag MÅSTE ta fram den idag men hur roligt är det egentligen på en skala?

    Ha en fin dag!
    *Kram*

    SvaraRadera
  2. Det var en fin soffa ni köpt. Tråkigt att behöva vänta så länge bara. Vi köpte också nytt för något år sedan och valde då bort skinnet. Det är mycket härligare med tyg.
    kram bammie

    SvaraRadera
  3. Snygg :D
    Jag vill ju ha en i skinn, hade en hörnsoffa innan i skinn & trivdes jätte bra med den.
    Men sen ville jag ha tyg soffa & det ångrar jag... har en liten söt hund, men F** vad hon fäller.
    Så det blir nog en skinn nästa gång.
    Men visst är det tråkigt att det är så lång väntan.
    Ha en skön eftermiddag/kväll,
    Kram Maya

    SvaraRadera