01 november 2017

November!

slut på Oktober o November är här....
den månaden jag gillar minst pga att det är mörkt, ofta tråkigt väder som regn....
men man ser fram emot advent o innan dess hinner man ju elda upp en massa ljus så ok November funkar.
En bra bild på November 
i den delen Sverige jag bor i..dimma! nakna träd...

Väderomslag funkar sämre..en mild ganska skön höst bröts några dagar av blåst o kallgrader o så blir det mildare igen o den känns i varje muskel har ont som värsta träningsvärken :( (för att förklara) ont o stel i handleder fingrar även andra delar men händerna vill jag ju jobba med men ...funkar dåligt...får sendrag i fingrarna om jag pysslar med små saker...*suck*



Sonen håller på traggla med sitt körkort men sista uppkörningen ville sig inte heller (undrar lite vad körskolan gör..eller inte gör?) så han får köpa bil..o se till att vi får gå handledarutbildning, men trots alla lektioner o så så måste han vara med?! vilket ställer till det Fille då?
blir tokigt trodde gubben o jag skulle kunna ta kursen sen var det grönt men så enkelt var det alltså inte....ordnar sig säkert på ett eller annat sätt men struligt värre!

Kan ju bli gråhårig för mindre..... visst ja är ju redan grå....


Skriv gärna en rad gör tanten glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar