31 juli 2016

Slut på Juli....

Sista dagen på Juli I morgon vaknar vi upp o det är augusti...känns lite höstigt bara namnet även om jag vet att det kan vara sommar en månad till.


Men med Augusti kommer mörkare kvällar månen syns igen lite svalare blir det med nu ska man väl inte gnälla på värmen i sommar för det har ju inte vart många dagar med varmt o svettiga dagar o nätter där det vart 20 grader tror jag inte ens vi haft nån....

Vi har plaskat lite men skulle kunnat vart så mycket mer om vindarna var ljumma .... nåja en ganska skön sommar med mycket vila. massor med mys o vi har gjort det bästa av dagarna ändå.

O som sagt det är ju inte slut ändå några veckor sommar lov kvar för Fille*jippi* hoppas kunna hitta på en eller två  utflykter till..... just de jag har i tanken o överaskning (fördelen att jag som kör de andra i familjen hänger liksom bara på ) =) men till dessa är vi beroende på uppehåll o absolut inga åsk knallar o spöregn....s det visar sig...

Nytt beslut till assistans måste med sökas...lite knepigt då hans vårdbehov o stöd ser lika ut..o downs syndrom växer ju inte bort.....

Har investerat i nya fina bokhyllor vitt o fint är det nu Bok o fur åkte ut känns trevligt att snart ska hösta till huset lite..... även om sommaren snart är bi så älskar jag hösten med...tända ljus o mjuka filtar ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar