02 juli 2014

det tar sig...

det tar sig som pyromanen sa....Fast det är ju inte mycket eld i det här ;)

Har sett massor med skräck bilder på hur husvagnens däck smällt o det blir fula saker i vagnen om man ens orkar ha den kvar på vägen så ny däck har legat högt på önske listan...
Fjädrar på bilen kom ju först men nu så sitter det 2 nya däck och vi har ett reservhjul till Pärlan! =)

Höll på få slag när vi kom ner med de gamla däcken o han sa hur gamla de var ( vi hade försökt hitta den betäckningen men på de gamla däcken satt den på baksidan:/)
Om vi säger så här vagnen är från -94 o däcken var äldre an så??
ren jäkla tur vi tog oss hem den dagen vi hämtade vagnen o.O.


Nu ska vi bara hitta på ett bra o kul resmål som gör semestern trevlig som man i höst kan sitta o minnas det roliga......
frågan är Fiska? bada? camping plats med bekvämligheter? fri camping? åka en bit? åka kortare bit?

det kliar som tusan i fiske armen=) men vet faktiskt inte om jag klarar det med mina taskiga axlar....MEn är jag faktiskt inte så orolig för har ju sängen med mig;) känner jag att nepp nu är det stopp tänker jag bara koppla av o njuta av stunden. Tänker minimera stress så mycket det bara går har vart en massa negativ stress nu några veckor med allt strul som är. Att bara få dra iväg o få vara ..njuta av tysnad inte teknik som man är van vid typ tv o dator ( lite svårt vid fricamping;)) o naturligt vis hoppas på lite sol med... det skulle ladda mina batterier........

1 kommentar:

  1. Jo..att komma bort från all teknik..sociala medier och annat...låter som en bra grej tycker jag.
    Däcken där...herrejösses...men nu har ni nya...gott.

    Ska nog bli lite fiske här med grannen nån dag, har inte fiskat på länge, undrar om mina grejer ligger där jag lade dem?
    Tyckte jag skymtade dem i skåpet härom veckan..får kolla detta ;)

    Nu får nu ha en skön tur med "Pärlan"..ha de bäst :)

    SvaraRadera