02 februari 2014

röriga hemsidor!

suck.... ska söka gymnasie till Sonen. Låter ju inte så svårt för en "dator"van tant...

tills man kommer in på gymnasiesök sidan!!
en rörig..svår manövrerad o otillräcklig information*suck*

Hittade efter många om o men program..finns ett för han ..gymnasie särskola!
men hitta skolan där de är ...neheppp gripen jovars 1 eller 2 ehhh info nope.... sen kommer man till att man ska skriva ut blandketten för att den ska under tecknas av eleven...ehhh hallå hur ska en person som inte kan göra ett kryss på ett papper en mindre namnteckning??

rörigt? jo det är för ni ska förstå känslan;)

så jag har mejlat o skällt fint får nog  dem o vakna till i morrn bitti!!

till gymnasiesär söker 3-5 elerver varje år..skulle man då inte för dessa göra en lätt använlig sida (finns de som kan skriva o läsa) men men MER information om du inte kan detta klicka vidare.... blir förbannad för att vi i normalstörda samhållet inte tänker en mm ...det är vi som gör det svårt för de med funktionshinder!



o just så har jag bokat besiktning!! min favvo göra (NOT)
men nyare bil kräver besiktning den med:/ hoppas bara det inte kommer kosta skjortan......

O föröker bättra på min lilla rara förskylning!! ingen större fara känner mig bara ruggig o kall.... eller varm.... ja det växlar:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar