04 mars 2013

Orkeslös....

känner mig trött o seg ( som vanligt säger säkert du) men tror jag tog ut allt i går...... Morgonen började med vasaloppet..... jäkla stakande....

Slitigt inte bara staka lite diagonala med...=)


men tyckte inte det räckte så jag tog en fem mil på det.......
o blev totalt slut ;)

tycke jag sov gott i natt ...morgonen kom lite hastigt bara men länge sen man sov så gott..... upptäkte vid frukosten att sockret var väldans högt!! det förklarar sömnen för jag blir sååååå trött när det stiger bara lite.... alltså här pratar vi sjukt trött.... o kvällen var som den brukar inget konstigt stoppades i munnen.....

jaja lite extra insulin o man kanske kommer på banan igen..... har ialla fall handukar i tvätt maskinen ...vackert så en början på dagen;)

tjillevipp.....Ny månad..ny vecka o nya utmaningar.....


1 kommentar:

  1. var försiktig du måste passa dig inte bra om du är så känslig.

    SvaraRadera