23 april 2012

Twitter

josåatt..... jag var tvungen;) att prova på att twittra..eller från början följa några trevliga personer...MEN jag kan ju inte hålla tyst=) så nu twittrar man lite med Stina Wolter, Jesper Odelberg o jenny Strömstedt det är ju fler men dessa har man faktiskt fått svar av tyvärr lever då en del i sin egen lilla värd o svarar inte oss dödliga...nåja överlever nog;)
Det är inte ssvårt .. man får sig ofta ett gott skratt eller två per dag så bara att skaffa ett konto=)...jag heter som jag brukar...annejris......

tjillevipp nu ska jag ut o se om solen värmer......

2 kommentarer:

  1. Jah har nått twitterkonto tror jag men gammalt ska kolla om det finns kvar :) eller rättare sagt om jag kommer ihåg inlogg

    SvaraRadera
  2. Jag provade, men fastnade inte...

    SvaraRadera