01 mars 2011

inspiration

Nätet vilken uppfinning!
Här kan jag sitta långa stunder o bara glo in på sidor o insupa inspiration lust o drömmar....
Vilka underbart kreativa människor det finns där ute*WOW*

några har jag i mina favorit bloggar några återkommer ajg till i mina bokmärken men ofta så kommer jag till en sida/blogg hamnar på nästa sida blogg genom den första tillslut har man ramalt över en hel hög nya sidor .....

Tänkte faktiskt göra ett inlägg med en hög länkar till några av dessa underbara kreativa varelser=)


en gammal bekant men kredit till henne 
för hon fick mig bli sugen på virknålen igen gör så 
underbara amurigamis=) Här finner du vackra oxå scrapbooking saker, foton....







Stickat o virkat, tovat olika former 
av handarbete jag bara sitter o "dregglar" vill osså prova göra skapa... tova det ska testas ullgarn o man kör de i tvättmaskinen=)...tovade med såpa nångång under 70 tal.... blir trevligt som tofflor ..... sticka mönster JAG VILL KUNNA!...alltså DÅ måste jag lära mig:S.....
när jag överöst alla nära o kära med presenter o de tröttnar får jag väl skapa mig en shop.....kanske kan man tjäna ihop till drömhuset*fniss.....

Tjillevippen!

1 kommentar:

  1. Jadu det kanske vore nått du kan väl göra saker o skapa en shop på nätet

    SvaraRadera