04 mars 2011

ahhhh jag fattar....

äntligen jag fattar grejen=)....
att sticka med många stickor....
jag fick aldrig lära mig i skolan.
.flyttade när klassen skulle till strumpstickningen på syslöjden 
o de var nästan klara bytte skola o kommun..så då orkade inte fröken! 
att se till att jag fick lära mig... 
jag fick virka!! meter efter meter av luftmaskor*suck* 
sen tycker man ju att det ser svårt ut..man e ju lite lat..... 

men NU har jag gett mig den på att jag ska!!...

 nu är jag på god väg*fniss* i alla fall fått maskorna på 4 stickor o få de hålla ihop...

a.nu ska här övas sen blir det till o öva häl o tumme.......

ja just gav mig på omslag o göra hål.....
eh *fniss* fick en massa maskor extra.....öva öva=)

tjillevippen

åh visst ja...Kenneth frågade om jag inte gjorde annat....jodå hinner med allt som vanligt men tror data tiden blivit mindre men framför allt gör jag 2 saker samtidigt..TV o handarbete det är som gjort för varandra=)

skriv en rad gör tanten glad!

1 kommentar: