24 maj 2010

Livet blir inte alltid vad man hoppats....


vilken turbolent tid jag lever i.... o inte är det till livets positiva saker heller...
Förra veckan fick jag nyheter i släkten som gjorde det svårt att sova några dagar.... inget allvarligt i sig men tråkigheter...

Sen i dag.... den började så bra...var o hälsade på Tova....
men nu på kvällen slog det mig att vi inte pratat om pris o sånt:/ klantigt jag vet men på nått knäppt sätt hade jag för mig att valparna skulle kosta ett visst pris...men så visade sig inte vara fallet*suck* utan betydligt dyrare....

Så nu är frågan har vi råd??*förvirrad*

har vi råd ja då kan vi glömma den planerade resan till kolmården o lite annat under sommaren
just nu sitter jag med stora klumpen i magen igen*suck* ..
.FAN rent ut sagt att man inte har så pass mycket med kosing man kan göra två saker....o efter den här vintern kommer det ta tid att komma på fötterna igen har gått minus några månader...sjukdom..EL.... jisses bolagen vet att ta betalt...
äntligen såg vi fram emot lite ljusa tider....lite kul..valp....suck

Hoppas att det fixar sig finns en möjlighet att hon som ägaren till valparna vilket inte är matte till Allis utan Allis ägare tills nu kan göra samma avtal med oss.....2 kullar o sen är hunden vår....annars blir det till o tänka massor trolla kan jag inte tyvärr
Livet är aldrig enkelt men måste det vara så svårt.......
håll tummarna för oss.... att det fixar sig snabbt
nu ska jag föröka få lite sömn vilket inte blir lätt ser en svart liten "korv" framför mig som nästan är dubbelt sin födelsevikt.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar