25 maj 2010

fameljeråd




Eric fick bestämma...... fattig som vanligt med valp eller kålmorden...han valde denna sötnosen=). hade hoppats att lösningen skulle vara foder men så blir det inte...... så vi får en sommar utan större grejor att göra men samtidigt en valp att sysselsätta oss med=)


De små korvarna. en av de svarta mitt i väger 500g....

Tova....kommer antagligen bli värdens mest fotade hund=)
får väl lära mig ta betalt av fotojobb som alla andra fotografer då kan man ju kalla sig proffs istället för amatör;) o tjäna några kronor oxå....altså förena nytta med nöje.......

Hundmamman Allis...snälla lite bulle till mig....liiiite till..bara liiiiiiiiiiiiiiiite
sitter ju fint..titta kan snurra oxå o spela död....o skälla...o ligga...o vinka...snälla en bit till....


Den här valpen ser som vanligt ut så här=) hon lyder mindre kan inte snurra runt..ligga ner eller sitta fint.... bedrövligt undrar vad man mutar dessa valpar med?...pengar antagligen men såna har inte jag så när hon gör sig så här söt hamnar man i bloggen..så enkelt är det=)

natten var jobbig har inte sovit något så man är lite trötter...... men känna ändå bra att Eric fått välja, för Fillens skulle hoppas jag vi kan hitta några kossor kanske på närmare håll så han får glo på.....
Ha det gott.....

2 kommentarer:

  1. ni lär ha massor att göra ändå med valpen misstänker jag... :-)

    SvaraRadera
  2. Hade skämts ögonen ur mig om jag skrivit deta på min blog...

    SvaraRadera