29 mars 2010

Våren är nog här=)

Min favorit fågel Rödhaken har kommit ...eller vi har sett den från o till i vinter men nu sjunger den.den drillar så fantastiskt jag hör ju inte hela skalan men en del o om den är tillräckligt nära men ack vilken vårsång.synd jag inte kan spela in den o dela med mig....

Rödhaken som skuttar runt i snön.....


Den ytterst sällsynta solen=) visade sitt knappa ljus o jag passade på=)

Men hallå jag då..... eh su släng it lite gott krubb va!....
engl/ Hey you...get me som goood food...please=)

Lite bilder från mig ha det gott,,,,o du skriv en rad o gör tanen Glad
/for all KoC friends,,,write to me and Im going to be happy=)

OBS! bilderna verkar strula o hela blogger är jätte segt. Uppdatera eller avakta för dom ligger där..nånstans i cyberrymden=)

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder :)
    Önskar dig en underbardag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte se bilderna :/ puuhuuu

    SvaraRadera
  3. Som vanligt är det jätte fina bilder. Här ser vi ingen vår än snöade igår och inatt men annars är det bra här, hoppas det är det hos er också, glöm inte o hälsa på http://www.rothvoss.se

    SvaraRadera