10 mars 2010

Award=)

Fick en Award av söta Cia=) sånt blir man alltid glad av.

Denna Blogaward funkar så här:

A:Kopiera Awarden (klicka på den o få den i ett nytt fönster spara som bild.

B: Länka till personen som gett dig awarden


C: Berätta 7 intresanta fakta om dig själv


D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge Awarden till


E: Länka till deras Bloggar


F:Lägg en komentar i deras blogg att du gett den denna award.



7 intressanta (eller inte fakta) ...... om mig:

1 Drömde som liten att bli Bonde


2 Har varit Facklig/politisk aktiv Spåddes en lysande karriär gav upp den när barnen kom

3 Gillar inte..o menar då hatar BROAR

4 Har badat Bastu med Anna Lindh, Sten Andersson:P

5 Är småtokig i en del data spel. (Sims men nu gäller Kingdom of Camelot på Facebook)

6 Har tältat i -25 grader (militärtält som eldades i kamin men äventyr var det)

7 Lärde mig simma som 5 åring

O nu till det svåraste hittar nog inte ens 7 tjejer...

1 Lilo För henns underbara alster Scrappade som virkade

2 Badankan Åsa för hennes alltid så glada blogg även om det är allvar bli man glad när man bläddrar runt i bloggen.


3Sonja en blogg med hund,pyssel o livet


4 Pia scrap,foton pyssel...


5Maya här går man upp i vikt när man tittar in för hon ahr super goda recept,blandat med fart o fläkt


6
Sennan som hon utvecklats som fotograf

7
Cia tar henne till sist som jag fick awarden av pyssel o scrap skönt blandat

5 kommentarer:

  1. Oj! Intressanta fakta! Jag måste erkänna att jag är urusel på att få upp awarder i bloggen *skäms* , det var ju ett fakta om mig ialla fall. ;)

    SvaraRadera
  2. tack gulliga du ♥
    Fixat :)

    SvaraRadera
  3. Men du är väl gullig som skickar den tillbaka till mig :-)
    Intressanta saker att läsa om dig!

    Kram
    Cia

    SvaraRadera
  4. Kan inget annat än o tacka o buga o bocka;)

    Stor kram, sonja

    SvaraRadera
  5. Hmm stod det att de var tvunget o vara tjejer eller är award bara för flickor :)

    SvaraRadera