29 januari 2010

Nytt småfolk

Släktens ny tillskott. Lilla Emy 6 dagar gammal=)
så underbart ljuvlig att få chansen att mysa en god stund.... glömde bort attt fota en massa men några söta bilder blev det ialla fall. o i sanningens namn får man välja att sniffa ordentligt på småfolket eller en kamera väljer jag ju det första=)

Mamma till undret är min söta brors dotter ( my god .....var ju i går jag bar runt henne eller kanske inte=) Scrappade ett fint bebis album till tösen missade naturligt vis att fota av det men föräldrarna blev glada. tror det kan uppskattas för framtiden även av damen i fråga=)

Annars:
jorå mina sår är ju där de är .... är lite öm då ajg gör saker man kanske inte skulle göra..som att skotta/borsta snö...VILL ha lite mildare nu tack!!! så ajg vågar mig på en promenad utan halka o slå sig hlaft fördärvad...vågar inte ens chansa:/ längtar till bar mark o 5 grader varmt med vår i luften.....
NU har vi minus 17 grader USCH FY O BLÄ
ha det gott skriv en rad gör tanten glad=)

6 kommentarer:

  1. så mysigt med bebis...

    SvaraRadera
  2. vilka fina kort det blev!
    Ja du tiden går fortare än vad man tror.. :D

    SvaraRadera
  3. Fina kort som vanligt. Se till o sköt om dig och jag tror våren kommer även i år :)

    KraM

    SvaraRadera
  4. erik emys pappafebruari 08, 2010

    hi hi vad söt hon är min dotter

    SvaraRadera